Reklamacje
Przykro nam, że mają Państwo problem z grzejnikiem, grzałką lub innym produktem firmy Terma.
Prosimy o przesłanie wszelkich zgłoszeń reklamacyjnych na adres e-mail:
Aby zgłoszenie było kompletne, niezbędne jest zawarcie następujących danych:
- Zdjęcie tabliczki znamionowej, umieszczonej z tyłu reklamowanego grzejnika (z numerem ZP… lub PRD…) / W przypadku grzałek – zdjęcie naklejki na tylnej części obudowy grzałki.
- Przynajmniej trzech zdjęć zainstalowanego grzejnika, wykonanych z oddalonej perspektywy, pokazujących jego odległość od głównych źródeł wody, takich jak: wanna, umywalka, kabina prysznicowa, toaleta, itd.
- Zdjęcie / skan dowodu zakupu
- Zdjęcia pokazujące powstałą wadę
W przypadkach uszkodzeń transportowych / mechanicznych, niezbędne będą również:
- Zdjęcia wszystkich stron kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony
- Zdjęcia wszystkich etykiet z kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony
- Kopia protokołu szkód sporządzonego z kurierem
FAQ
Tak, część zestawów zaworowych z naszej oferty dostępna jest w szerokiej gamie kolorystycznej, identycznej jak grzejniki.
Zestawy zaworowe polskiej marki Varioterm dostepne są od ręki z magazynu w kolorach:
- biały (RAL 9016)
- biały soft (SOFT 9016)
- czarny (RAL 9005)
- czarny mat (MAT 9005)
- chrom
Ponadto, istnieje możliwość zamówienia zestawów w kolorach z naszego wzornika. Obecnie, w ofercie zaworowej dostępne są wszystkie jednopowłokowe kolorach z palety Terma, tj. wszystkie kolory RAL w wersi podstawowej (połysk), większość kolorów specjalnych, a także w kolory RAL w wersji matowej i głębokiego matu: Soft 9005, Soft 7047 oraz Mat 7016. Do oferty zaworów włączyliśmy także kolory Premium (farby mokre).
Masz problem z naszym produktem?
Skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego